viernes, 24 de enero de 2014

Pregunta 4.

Considero que la realització d'aquest exercici escrit ha sigut una bona manera de enllaçar alguns dels continguts impartits a l'aula, com ara la xerrada de l'e-learning, i els articles treballats a casa, a més de permetre una reflexió individual d'alguns aspectes de la matèria. 

Penso que la prova s'ajusta molt bé a l'assignatura en si, essent coherent amb els principis descrits a classe. És a dir, sovint a l'aula hem reflexionat i parlat sobre que una de les opcions que donen les TIC no és l'aprenentatge memorístic de tot el contingut, sinó ser competents en la gestió de la informació, de manera que poguem transformar aquesta en coneixement. Per aquest motiu trobo adient que la prova de coneixements integri aquests conceptes i els possi a la pràctica, essent una prova de creació de coneixement, reflexió i anàlisis.

Crec que m'ha permés relacionar els diferents temes tractats, tot i haver de sintetitzar i reduir el contigut expossat per mi mateixa degut a les característiques de la prova. 

Aprofito també la vinentesa per dir que he trobat especialment i sorprenentment interessant l'article d'Aparici i Silva sobre la pedagogia de la Interactivitat, el qual crec que dona un nivell d'anaàlisis profund i innovació, que tot integrar les TIC/TAC, tambér fa referència als paradigmes educatius existents a tots els nivells socials. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario